„Anksčiau jis sulaukdavo daugiau dėmesio nei „Lamborghini“ kelyje“, – sako Cyrusas Dhabharas.

Automobilių žurnalistas kalba apie „Tata Nano“ – kompaktišką Indijos transporto priemonę, kuri 2008 m. buvo pristatyta kaip „pigiausias automobilis pasaulyje“. Sunku įsivaizduoti, kad bet kokia transporto priemonė sukeltų daugiau smalsumo nei toks ikoniškas superautomobilis kaip „Lamborghini“. Tačiau „Nano“ patraukė pasaulio vaizduotę, kai Tata verslo konglomerato vadovas Ratanas Tata užlipo ant podiumo 2008 m. „India Auto Expo“ Naujajame Delyje.

Pradinė „Tata“ kaina buvo 100 000 Indijos rupijų (tuo metu apie 2500 USD). „Visi buvo labai sužavėti, nes niekas nesitikėjo, kad pamatys tokį automobilį už tokią kainą“, – TIME pasakoja pristatyme dalyvavęs Dhabharas.

„Liaudies automobilis“, kaip jį pavadino Tata, turėjo būti mažas, saugus, tinkamas šeimai ir, žinoma, įperkamas, alternatyva motociklams ir motoroleriams, kurie yra populiarūs Indijos viduriniosios klasės atstovai. Tata pirmą kartą įsivaizdavo „Nano“, kai pamatė keturių asmenų šeimą, sunkiai sėdinčią ant dviračio automobilio. Tai buvo puiki idėja ir puikiai įgyvendinta. Prašoma kaina taip pat buvo puikus kabliukas, nors praktiškai su mokesčiais ir populiariais priedais, tokiais kaip vairo stiprintuvas ir oro kondicionierius, „Nanos“ niekada taip pigiai neišėjo iš gamyklos.

Apsilankykite šaltinyje