Kaip maitintis, kad nustotumėte žilti?

Pradėję žilti plaukai yra tikras galvos skausmas visoms moterims, o kartais ir vyrams. Juk ne visiems stipriosios lyties atstovams taip tinka sidabro gijos plaukuose. Tačiau ar žinojote, kad kai kurie maisto produktai gali padėti apgauti laiką ir pristabdyti plaukų žilimą? Tam tikrų maisto medžiagų trūkumas skatina plaukų žilimą, todėl norėdamos kuo ilgiau išlaikyti savo garbanas natūralios spalvos ir blizgias turėtumėte į savo maisto racioną įtraukti kelis produktus. Štai šie maisto produktai, kurių sudėtyje yra būtinų vitaminų ir mineralų plaukų spalvos palaikymui, padės išvengti plaukų žilimo.

Kaip maitintis, kad nustotumėte žilti?

Lapinės daržovės

Stenkitės valgyti kuo daugiau žalių lapinių daržovių, kuriose gausu B grupės vitaminų, reikalingų jūsų plaukams. Vitaminai B-6 ir B-12 reikalingos raudonųjų kraujo ląstelių gamybai, kurios atsakingos už deguonies pasiskirstymą organizme bei maistinių medžiagų gamybą. Taip pat šis vitaminas reguliuoja hormonų gamybos procesus, kurie daro įtaką ir mūsų plaukų spalvos pokyčiams.

 

Šokoladas

Varis reguliuoja melanino gamybą, kuris nulemia mūsų plaukų spalvą. Todėl vario trūkumas gali paskatinti plaukų žilimo procesą. Juodajame šokolade yra organizmui reikalingas vario kiekis, todėl tai yra išties malonus būdas nutolinti senatvę. Jeigu nemėgstate saldumynų, vario galite gauti iš grybų ir lęšių.

Lašiša

Lašiša yra dažnai giria už jos nauda sveikatai, todėl nieko nuostabaus, jog ji naudinga ir plaukams. Vienas iš omega-3 riebalų rūgščių šaltinių, teikiančių plaukams drėgmės, todėl šie nelūžinėja. Lašišoje esantis vitaminas D labai naudingas sodrių spalvų, stipriems ir sveikiems plaukams.

 

Braškės 

Uogos, o ypač braškės, yra labai skanus būdas gauti papildomą vitamino C kiekį, Šis vitaminas padeda gamintis kolagenui (plaukų folikuluose) ir kovoti su laisvaisiais radikalais, kurie skatina senėjimo procesą.

 

Razinos

Jose yra gausu geležies reikalingos mūsų plaukams. Geležis vaidina svarbų vaidmenį hemoglobino gamyboje. Hemoglobinas atsakingas už deguonies paskirstymą į kūno organus ir audinius. Kai hemoglobino lygis geras, deguonis paskirstomas tinkamai. Tai reiškia, kad į jūsų galvos odą patenka pakankamai kraujo, kuris stimuliuoja ir skatina plaukų augimą bei stabdo žilimą.
 

 

Lęšiai

Vitamino B9, dar vadinamo folio rūgštimi, trūkumas gali sukelti plaukų žilumą greičiau nei turėtų. Lęšiai yra puikus B9 šaltinis. Jei nemėgstate lęšių, juos pakeisti galite avinžirniais, kurie taip pat yra puikus vitamino B9 šaltinis.

 

Jūros dumbliai

Veganiškas kolageno šaltinis- jūros dumbliai padeda natūraliai sustiprinti plaukų sveikatą. Kai kuriuose jūros dumbliuose, kaip ir kituose jūros augaluose, taip pat gausu cinko, vitaminų A ir C bei beta karotino, žinomų kaip skatinančių plaukų augimą ir dauginimąsi.

 

šaltiniai: 5braskes.lt, byrdie.com